Reklamacje
Jak złożyć reklamację w naszym sklepie?
Klient może zgłosić reklamację w następujący sposób:
- Pisemnie, wysyłając na adres:
GO GLOBAL PARTNERS SP. Z O.O.
ul. Św. Teresy od Dzieciątka Jezus 5/9 lok.703, 91-348 Łódź
- Elektronicznie, wysyłając e-mail na adres: kontakt@pupparisian.pl
Zachęcamy do skorzystania z naszego <formularza reklamacji>.
Jeśli decydujesz się na samodzielne przygotowanie pisma reklamacyjnego, zalecamy zawarcie w nim następujących informacji:
- Numer zamówienia
- Szczegóły dotyczące reklamacji, w tym datę ujawnienia wady
- Preferowany sposób rozwiązania reklamacji: wymiana, naprawa, zwrot lub obniżenie ceny (zgodnie z ustawą o prawach konsumenta)
- Dane kontaktowe osoby składającej reklamację
Odpowiemy na Twoją reklamację najszybciej jak to możliwe, najpóźniej w ciągu 14 dni od jej otrzymania.
Chcesz dowiedzieć się więcej o procedurze reklamacyjnej? Zapoznaj się z naszym Regulaminem.