Reklamacje

Jak złożyć reklamację w naszym sklepie?

Klient może zgłosić reklamację w następujący sposób:

  • Pisemnie, wysyłając na adres: 

GO GLOBAL PARTNERS SP. Z O.O.

ul. Św. Teresy od Dzieciątka Jezus 5/9 lok.703, 91-348 Łódź

Zachęcamy do skorzystania z naszego <formularza reklamacji>.

Jeśli decydujesz się na samodzielne przygotowanie pisma reklamacyjnego, zalecamy zawarcie w nim następujących informacji:

  • Numer zamówienia
  • Szczegóły dotyczące reklamacji, w tym datę ujawnienia wady
  • Preferowany sposób rozwiązania reklamacji: wymiana, naprawa, zwrot lub obniżenie ceny (zgodnie z ustawą o prawach konsumenta)
  • Dane kontaktowe osoby składającej reklamację

Odpowiemy na Twoją reklamację najszybciej jak to możliwe, najpóźniej w ciągu 14 dni od jej otrzymania.

Chcesz dowiedzieć się więcej o procedurze reklamacyjnej? Zapoznaj się z naszym Regulaminem.